http://www.youtube.com/watch?v=CvjbA2CjxnY

I love my Rosa<3

 

http://www.youtube.com/watch?v=HlZ8PSpzTd8

 

Julia tapas Romeon yläasteen kouluretkel
katseet kohtas hetkeks, sit Romeo tajus et se
tuijottaa, tuijottaa, ei saa irti silmii
tai illal silmii kiinni, ku kävelee pitkin pilvii
seuraaval viikol uskals soittaa Julialle
mut perheen toises puhelimes sen faija kuuli kaiken
opettaja joka teki selväks tyttärelleen
et leffaan johon Romeo pyys, se ei tuu kyllä meneen
ne oli epätoivosii, mut samal onnellisii
kunnes Julian faija hoiti Romeon ongelmii nii
et yks päivä reksi, soitti vanhemmille
niitten poika häiriköi, ja parempi et
se vaihtaa kouluu, ja paikkakuntaa
se tarvii hoitoo, nää maikat funaa
vaik oikeesti tarvii, jotain aivan muuta
pelkästään Julian, ei taivaalt kuuta

refrain:
Sä oot valo mun pimeydessäin
loistat kirkkaana edessäin
ja aivan kun olisit lähelläni, tunnen kätes kädessäin

Sun odotan vielä palaavan vielä kerran mua halaavan
ja jossain taivaan takana taas sydäntemme tapaavan (2x)

Yhten iltan Romeon, faija latas
poika pakkaa kamas me ei tulla enää takas
unohda rakkaat frendis, me suretaan kans
mut sun takias koko perhe muutetaan taas
sinä iltana Romeo uskals koittaa, soittaa
Julian kännykkään noin vaan
ne sopi tapaavansa ulkon, vaik oli pakkast
ja et Julia karkais kotoo, ikkunasta
Romeo pölli faijansa auton lainaan
et pääsis pian Julian luo tapaamispaikalle
siel Julia monta tuntii kylmäs odotti
kunnes lähti pettyneenä kyynel silmäs kotii kohti

' Juuri saamamme tiedon mukaan, alaikäinen kuljettaja
menehtyi vakavassa auto-onnettomuudessa hetki sitten.
Liikkuva poliisi varoittaa autoilijoita mustasta jäästä. '

refrain
Sä oot valo mun pimeydessäin
loistat kirkkaana edessäin
ja aivan ku olisit lähelläni, tunnen kätes kädessäin

Sun odotan vielä palaavan, vielä kerran mua halaavan
ja jossain taivaan takana taas sydäntemme tapaavan (4x)

Ei ole kukaan kuollut biisi on vaan niin ihana ja oli pakko laittaa sanat ja linkki<33  :33

 

 

         Johanna Kurkela - Sun särkyä anna mä en

Kun voimat oudon maan sun veisi mukanaan
mä missä lienenkin niin tulen takaisin
Sun rinnallasi oon, yön pedot kaikotkoon
sillä en sun särkyä anna mä en

refrain:
Niin katoavaa on voimat ihmisen,
vain tuuli puhaltaa ja kuoren hajottaa
Mutta en sun särkyä anna mä en

Et ole vahva et, yön varjoon pakenet
mut seuraasi sun jään, en päästä lähtemään
Viel aamu sarastaa, se haamut karkottaa
sillä en sun särkyä anna mä en

refrain (3x)

 

             Johanna Kurkela - Rakkauslaulu

Kauan sitten minussa
aavistus jo sinusta
Silloin tuntemattoman
tunnen nyt ja tunnustan

Sä olit vaara liian suuri kiertää
ja liian houkuttava ohittaa
En tiennyt kuinka kaikki voisikaan niin palaa, polttaa

CHORUS:
Kaksi niin hehkuvaa ja kaunista saa kirkkaana loistaa
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan

Kauan sitten jotenkin
tuntematta aavistin
että illan harmaassa
tulet vastaan pelotta

Jos joskus pimeässä yksin seison
ja liekki sammunut jo kylmä on
en tiedä voiko sitä eloon saada kukaan toinen

CHORUS

En pidä kiinni, en työnnä sua pois
ja pyytämättäkin tahtoisit jäädä
Tänään ei satanutkaan vaikka taivas on ollut painava pitkään

CHORUS x2

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥I LOVE ROSA♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

http://www.youtube.com/watch?v=VNA3J9lvcbI